Outlook dili çince oldu (Çözümü Burada)

1. Yöntem






Microsoft 13.09.2017 gece saatlerinde yayınlamış oldugu Microsoft Updatelerinde Outlook ile ilğili olan güncelleme de sorun olabilir updateleri alan bilgisayarlarda Outlook içerisinde bazı bölümler yukarıdaki gibi çinceye dönüştü.

cince2

Bununla ilgili Microsoft tekrar bir update yayınlar tabi ki ama o zaman kadar isterseniz siz 

Bilgisayarım > Denetim Masası > Winmdows Update > Güncelleştirme Geçmişini Görüntüle diyerek yapılan güncelleştirmeleri görebiliriz 13.09.2017 tarihli olan güncelleştirmelerden

update

Microsoft Outlook 2007 (KB4011086) Güvenlik Güncelleştirmesi gibi yazan 13.09.2017 tarihli olanları kaldırabilirsiniz. 

Not Dikkat edin sadece Outlook yazanları kaldırın....

2. Yöntem

İkinci yöntem ise Sistemi Geri Yükleme...

Bilmeyenler için anlatayım;

Masaüstündeki Bilgisayarım ikonuna sağ tıklıyoruz, gelişmiş sistem ayarlarını tıkladıktan sonra resimdeki yolları izliyoruz 

sistem geri yükleme

geri yükleme yapacagımız tarihi seçiyoruz ileriyi tıklıyoruz ve son diyerek bilgisayarımızın açılmasını bekliyoruz.

3. Yöntem

3. Yöntemde ise Program ekle veya kaldır kısmından Microsoft Office programımızı kaldırp tekrar yüklüyoruz. Ama bunu ben bilgisayara tam hakim olmayanlara tavsiye etmiyorum.



Not: yorumlarınızı esirgemeyin lütfen.


78 Yorumlar

  1. Outlook işim için olmazsa olmazlarım arasında 2. Yöntem ile sorunumu çözdüm

    Teşekkür ederim Ehlide Yazar

    YanıtlaSil
  2. Zahmet edip yorum yaptığınız için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Ahmet kardeş, çok teşekkür ederim.. İlk yöntemi yaptım ve sorunum çözüldü. Ellerine sağlık.

      Sil
    2. Merhaba Ahmet kardeş, çok teşekkür ederim.. İlk yöntemi yaptım ve sorunum çözüldü. Ellerine sağlık.

      Sil
    3. Rica ederim yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  3. Teşekkür ederim ilk olan sorunumu çözdü.

    YanıtlaSil
  4. Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkürler,
    İlk yöntem işimi haletti,
    Sorunum anında çözüldü

    YanıtlaSil
  6. Çözümün işe yaraması ve sizlerden olumlu yorumlar almak benide mutlu ediyor. Geri bildiriminiz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  7. Üstat bilgi paylaşımın için çok teşekkürler. Birinci yöntem bende kafi oldu. Outlook kaldırıp kurmakta çözüm oluyor üşenmez iseniz.

    YanıtlaSil
  8. Yorumumuz icin ben tesekkur ederim. Hangisi kolay ise onu denemekte fayda var ustadim.

    YanıtlaSil
  9. emeğine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüşün için teşekkür ederim kardeşim

      Sil
  10. Sabah sabah birçok kişiye yardımcı olmuşsunuzdur eminim . Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim geri dönüşünüz beni memnun etti

      Sil
  11. 1. yöntemle halloldu , çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Birinci yöntemle düzeldi. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
    2. Windows update yi kısa süreliğine kapatmanızı tavsiye ederim

      Sil
  13. Sorun çözüldü, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüşünüz için ben teşekkür ederim

      Sil
  14. Şirkette dün 2 ve bugün de 4 bilgisayarda aynı sorun oldu. 1. yöntemde kaldırılan güncelleme (otomatik güncellemeden dolayı) sonradan tekrar yüklenmiyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yükleme ihtimali yüksek update yi kapatmanızı önerirm

      Sil
  15. Merhaba, 1.yöntem ile dosyayı buldum ancak silemiyorum. Bu dosyalar nasıl siliniyor ? Desteğinizi rica ederim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güncelleştirme üzerine gelip sağ tıkla kaldır dediğiniz de yine olmadı mı acaba?

      Sil
    2. Merhaba Aleydar bey,

      Konunun altına Winsows Update leri nasıl kaldırılır diye bir ekleme yaptım bakabilirsiniz.

      Sil
  16. Çok teşekkürler, bende birinci yöntemle hallettim. Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorununuzun çözülmesine sevindim geri dönüşünüz için teşekkür ederim

      Sil
  17. ilk yöntemle sorun çözüldü.. çok teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim tekrar update yapma ihtimali yüksek Windows update yi kapatmanızı tavsiye ederim geçici bir süre

      Sil
  18. tekrar aynı güncellemeyi alırsa ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım olmaz.. admin güncellemeyi nasıl iptal edebiliriz?

      Sil
    2. Güncelleştiri kapatmanızı tavsiye ederim bir müddette olsa

      Sil
    3. Yorumlarınız için teşekkür ederim Windows bu updateyi düzeltecektir.
      Windows düzeltmene kadar başlat-denetim masası-Windows updateyi seçiniz
      Ayarları değiştir deyip güncelleştirme yapma seçeceğini işaretleyip tamam diyebilirsiniz

      Sil
  19. Yorumlarınız için teşekkür ederim Windows bu updateyi düzeltecektir.
    Windows düzeltmene kadar başlat-denetim masası-Windows updateyi seçiniz
    Ayarları değiştir deyip güncelleştirme yapma seçeceğini işaretleyip tamam diyebilirsiniz

    YanıtlaSil
  20. Güncelleştirmeyi kapatmak için resimde eklenecektir

    YanıtlaSil
  21. Çok teşekkürler çoğu insan sayenizde rahat bir nefes almıştır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  22. Teşekkür Ederim. Çok Makbule geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüşünüz için teşekkür ederim

      Sil
  23. Yorum kısmına verilen linkler silinecektir.

    YanıtlaSil
  24. Teşekkürler, faydalı bir paylaşım. 1. Yöntem ile sorunumu çözdüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  25. Çözüm için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geri dönüşünüz için ben teşekkür ederim

      Sil
  26. 2.Yöntem işimi gördü.Çok teşekkür ederim.Saygılar.

    YanıtlaSil
  27. Rica ederim yorumunuz için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  28. Ahmet Bey Merhaba,
    1.yöntemi denemek istedim fakat "yüklemek istediğiniz güncelleştirmeleri seçin" kısmında Outlook la ilgili bir satır yok.

    YanıtlaSil
  29. Merhaba

    Windows updateyi seçtikten sonra sol üst menüden yüklü güncelleştirmeleri göster diye bir seçenek olmalı oranın içerisinde görmelisiniz.

    YanıtlaSil
  30. Yüklü güncelleştirmelerden aşağıdaki gibi olan 2 tanesini kaldırınca halloldu. Teşekkürler.

    "Update for microsoft office outlook 2007 (KB4011086) 32-bit edition"

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahmet edip yorum yaptıgınız için ben teşekkür ederim

      Sil
  31. Gerçekten teşekkürler, hiç anlamadığımız bir durumu daha panik yapamadan çözmemizi sağladınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yardımcı olabildiysek ne mutlu bize. :)

      Sil
  32. Teşekkür ederim Ahmet Bey , sorun çözüldü, iyi ki varsınız...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zahmet edip yorum yaptıgınız için ben teşekkür ederim

      Sil
  33. Teşekkürler 1. Yöntem ile çözüldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim

      Geçici bir süre Windows Update yi kapatmanızı tavsiye ederim

      Sil
  34. helal olsun sonunda sayende çözdüm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  35. Teşekkürler 1. Yöntem ile çözüldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim, Geri bildiriminiz içinde ben teşekkür ederim

      Sil
  36. 2 yontemle yaptım çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  37. Zahmet edip yorum yaptıgınız için ben teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  38. Konu sonuna Windows Updateyi kapatma ve yüklü olan updatenin nasıl kaldırılacagına dair başlık eklenmiştir.

    YanıtlaSil
  39. Teşekkürler 1 inci yöntem işimizi halletti Allah işini gücünü rast getirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun iyi dilekleriniz için teşekkür ederim

      Sil
  40. çok teşekkürler Allah razı olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim. Ecmain

      Sil
  41. Çok çok teşekkür ederim İlk yöntemle sorunumu çözdüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için ben teşekkür ederim.

      Sil
  42. Teşekkürler 1. yöntemle sorun çözüldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz için teşekkür ederim

      Sil
  43. Teşekkürler 1. yöntemle sorun çözüldü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim yorumunuz için ben teşekkür ederim

      Sil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski