Trendyol Express Kargo Sorunu

 


Trendyol uygulması üzerinden birkaç kitap alımı yaptım, Bu alım esnasında ertesi gün kargo seçeneğini belirtmişler fakat teslimat süresi vermemekteler.

Ürünümü seçtim ve ödemesini gerçekleştirdim, ertesi gün kargo ürününüz kargoya verildi maili geldi kargom nerede linki üzerinden kargomu sorguladım gözüme takılan şu oldu kargo teslimat süresi 5 gün sonra olarak gözükmekteydi.

Edirne istanbul arası bir kargo sürecinde 5 gün bana uzun geldi ve Trendyol müşteri hizmetlerini aradım.

Durumu anlattım müşteri temsilcisi kargonuz belirtilen tarihte teslim edilecektir beklemekten başka çareniz yok diyerek bana yanıt verdi.

Ayrıca bu hafta kampanyadan ötürü yoğunluk yaşadıklarını ve kargoda aksama olacağını da belirtti.

trendyolexpress sanıyorum artık istanbul içine bir araç gönderiyor ve aracın içerisine fazlaca kargo dolduruyor bu araç o kadar dolaşıyor ki istanbul içinde 2. bir kargo teslimat noktasına ulaşamıyor.

Benim şahsi olarak görüşüm şu oldu, Trendyol ürünü satana kadar müşteriyi oyalıyor sattıktan sonra kargoyu teslim almak için bekleyeceksiniz başka çare yok diye beni mahkum ediyor.

Trendyol üzerinden alışveriş yapacaklara bilgi olması açısından bu hafta içi bence trendyoldan ürün alırken bir kez daha düşünün...

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski