Çeki Listesi Koli Üstü Programı



Kendi çalıştığım alanla ilğili oldugu için çeki listesi ve koli üstü konusu ile biraz fazla ilgilendim
ve bunun sonucunda da derin araştırmalar yaptım Excel ile bir takım çözümler üretmeye başladım akabinde bu çalışmalarım sürekli ilerlemeye başladı bende araştırmalarımı artırmaya sürekli bu konu ile ilgili araştırmalar yapmaya başladım.

Nasıl yapabilirim şekli nasıl olsun nerden gelsin nereye gitsin gibi düşüncelerin içerisinde gide gele bu şekilde bir çalışma ortaya çıktı ufak tefek eksikleri olabilir. Bu eksikleri de zamanla gidereceğimi ümid ediyorum.

Bu çalışmamı buradan indirip kendi kullanacağınız şekilde uyarlayabilirsiniz.

Çalışma şeklinide video olarakekliyorum, Çeki listesini Userform üzerinden giriş yaparak oluşturuyorum ve tek tuş ile koli üstünün tamamını yazdırabiliyorum.

!!! Tekrardan merhabalar...

Konu ile ilgili hayli fazla mesaj ve e-posta aldım, konu içerisindeki link kırılmış bu linki yeniledim öncelikle bunu belirtmek isterim.

Ben çeki listesi proğramımda bir excel dosyasına data ismi verdim ve koli üstü bilgilerini buraya girdim koli üstü yaparken order no ve ph artikel kısımlarındaki bilgileri girdiğimde ve Order ara dediğimde bana diğer bilgileri getirmektedir. Resimde görebilirsiniz.




Daha sonrasında ise beden ve adetlerin girişini yapıyorum. Tekli oluştur tek bedenler Mix oluştur ise Mix' li koliler için kullanıyorum.


Order bilgileri ve beden -adet bilgilerini de girdikten sonra alttaki kutucuktan Çeki-Listesi 'ni seçip Çeki Yazdır diyerek çeki listesini kaç adet istersem yazdırıyorum. Sonrasında ise Aynı yerden KOLIUSTU 'ü seçip Koli Yazdır diyerek diğer sayfamda olan Koliüstü sayfasındaki koli üstü örneğime gore gidigim verileri yazdırıyorum.




Ben Excel klasörünü c dizini altında tutuyorum siz de ordan çalıştırırsanız ilk açılışta hata almazsınız, umarım bu excel çalışmamın içerisinde kodları kendinize uyarlıyarak işinizde kolaylık sağlarsınız..
 

Yorum Gönder (0)
Daha yeni Daha eski