Sunucu Kimliği Doğrulanamıyor





Özellikle Apple cihazlarda son zamanlarda E-posta gönder al yaparken "Sunucu Kimliği Doğrulanamıyor" diye bir uyarı alınmaya başladı bunun SSL ayarları ile ilgili olduğunu söylemek isterim hemen bu uyarının üstesinden nasıl geleceğimizi anlatayım.


-SSL ayarını pasif duruma getirebilmek için aşağıdaki adımları izleyerek mail istemcisi üzerinde ayarlarınızı düzenleyebilirsiniz.

-IOS versiyonunuzu güncelleyebilirsiniz.

Iphone üzerinde ayarlar - POP için

Ayarlar -> Mail, Kişileri Takvimler - > 'Mail adresinizi seçiniz' -> İleri Düzey - > Gelen Posta Ayarları '' SSL Kullan '' pasif çekilmelidir. -> Sunucu kapısı - '110'

Iphone üzerinde ayarlar - IMAP için

Ayarlar -> Mail, Kişileri Takvimler - > 'Mail adresinizi seçiniz' -> İleri Düzey - > Gelen Posta Ayarları '' SSL Kullan '' pasif çekilmelidir. -> Sunucu kapısı - '143'

Iphone üzerinde ayarlar - SMTP için

Ayarlar -> Mail, Kişileri Takvimler - > 'Mail adresinizi seçiniz' - > Giden Posta Ayarları - > Birincil Sunucu -> '' SSL Kullan '' pasif çekilmelidir. -> Sunucu kapısı - '587'

4 Yorumlar

  1. Merhaba
    Aynı sorunu bende yaşıyorum fakat bende enteresan olan sunucu kimliği doğrulanamıyor dediği mail adresi bana ait değil ve sürekli başka mail adresleri ile sıklıkla oluyor bu
    Bi fikrin yada çözümü olan var mı ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz durum için aklıma gelen, telefonunuz ikinci el bir cihazsa ilk mail hesabı ayarlar içerisinde kalmış olabilir. Telefon yedeklerinizi alıp telefonu sıfırlamanızdır. Konu hakkında bilginiz yoksa bir telefon servisinden yardım almalısınız.

      Sil
  2. evet bende de öyle oluyor ne yapabiliriz??

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bahsettiğiniz durum için aklıma gelen, telefonunuz ikinci el bir cihazsa ilk mail hesabı ayarlar içerisinde kalmış olabilir. Telefon yedeklerinizi alıp telefonu sıfırlamanızdır. Konu hakkında bilginiz yoksa bir telefon servisinden yardım almalısınız.

      Sil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski