Samsung SM-T560 Rom Yükleme Rehberi

Samsung SM-T560 Rom Yükleme


Samsung firmasının üretmiş olduğu Samsung Galaxy Tab E (SM-T560) tabletin yazılım versiyonu 4.4.4 bu yazılım versiyonu ile güncel durumumuzdaki uygulamaları yükleyip kullanmamız oldukça zor.

Bu uygulamaları kullanmak için yazılım güncellemesi gerekmektedir, sizlerle beraber Samsung Galaxy Tab E (SM-T560) tableti android 7.1.2 sürümüne yükselteceğim.


Not: İşlem sonucunda oluşacak aksiliklerden doğacak problemler tarafımızca kabul edilmemektedir. İşlemler tarafımızca denenmiş sorun oluşmamıştır.


Hemen android versiyon yükseltmesini nasıl yapacağız onun anlatımına geçelim.

Öncelikle indireceğimiz programları yazmakla başlayayım;

1- Odin programını indirelim ve Bilgisayara kuralım: İndir

2- TWRP: İndir

2- ViperOs : İndir

3- Fix Battery: İndir

4- Open GAPS: İndir







Bu program ve yazılımları indirdikten sonra, sıra yazılımı tablete kopyalama aşamasına geldi, şimdi onu anlatmaya başlayalım.

Tabletimizi bilgisayara kablo yardımı ile bağlıyoruz, ve aşağıdaki dosyaları kopyalayıp tabletimizin klasörleri arasına yapıştırıyoruz.

1- T560_Viper_V5.1.zip

2- fixbattery.zip

3- open_gapps-arm-7.1-nano-20210330

4- Magisk-v20.3.zip

5- Tablemizi kapatıyoruz.

6- Tablemizi Download moduna alacağız, Bunun için power - ses kısma - home tuşlarına basarak tabletin açılmasını bekliyoruz.

7- Download modu açılınca bir defa ses açma tuşuna basıyoruz, Download modundayız.

8- Tableti kablo yardımı ile bilgisayara bağlayalım.



Sonrasında ise tabletimize yazılımları yüklemeye başlayalım;

1- Odin programını bilgisayarımıza kurmuştuk, Odin programını açalım, Option bölümündeki Auto Reboot 'un sağ tarafındaki tiki kaldıralım otomatik yeniden başlatmasın.

2- Odin programında AP kısmını tıklayalım ve indirdiğimiz yazılımlar içerinden twrp_3.0.2-1_sm-t560 dosyasını seçelim, Start diyelim PASS yazısı çıkınca twrp yüklemesi tamamlanmış oldu. Bilgisayarda işimiz bu kadar tabletin usb kablosunu çıkartabiliriz kalan kısmı tabletten yapacağız.



3- Tablet hala Download modda çıkmak için home - ses kısma - power tuşuna aynı anda basıyoruz.

4- ekrandan görüntü gittiğinde home - ses yükseltme - power tuşlarına basıyoruz ve twrp ekranı açılıyor.


Not: Önemli bilgileriniz varsa bilgisayarınıza yedekleyiniz.

5- Twrp ekranı açıldıktan sonra alttaki mavi kaydırma çubuğunu sağa kaydırıyoruz Wipe 'yi tıklıyoruz alttan kaydırma çubuğunu sağa çekiyoruz.


6- Daha sonra Back diyerek geri geliyoruz ve tabletimizin geri tuşu ile geri gelip Twrp ana ekranına ulaşıyoruz.

7- İnstall kısmını tıklıyoruz ve aşağı iniyoruz.

bilgisayardan tabletimize kopyaladığımız yazılımları görüyoruz şimdi sırası ile hangilerini yükleyeceğimizi görelim.



8- İlk olarak T560_Viper_V5.1.zip yazılımı tıklayalım ve Install Image 'yi tıklayalım sağa kaydıralım yüklemeye başladı sonunda done yazısını görünce geri geliyoruz. ve aşağıdaki yazılımlarıda sırası üzere aynı şekilde yüklüyoruz.




9- fixbattery.zip

10- open_gapps-arm-7.1-nano-20210330 ( Bu yazılım yüklenmesi biraz uzun sürer)

11- Magisk-v20.3.zip yazılımını da yükledikten sonra Reboot System butonuna tıklayarak tabletimizi yeniden başlatlım.

İşlem bu kadar, İşlem bittikten sonra tabletin içerisine kopyaladığımız dosyaları silebiliriz.

6 Yorumlar

  1. Bilgilendirmeniz için teşekkür ederim. Çok işime yaradı. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Paylaşımınız için Çok Çok Tşk Ederim. Bir Çok Siteye Baktım Ama Burası Çok Sade Ve Anlaşılabilir Anlatımlı Olduğu için Adım Adım Bu Yapılandırmayı Uyguladım. Açıkçası Pişman da Olmadım Aksine Çok işime Yaradı. Resmen Hayat Kurtardı Diyebilirim. Emeğine Sağlık Üstadım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için bende size teşekkür ederim. Kolaylıklar diliyorum

      Sil
  3. Merhaba. Çok güzel anlatmışınız emeğinize sağlık. Fakat benim tablet silinmiş ve ben dosyaları yükleyemiyorum. Flaş diske yükledim dosyaları Tablete taktım Install'ı tıklıyorum Depolama seç tıklıyorum USB OTG seçiyorum ama hiç bir şey gözükmüyor. Sizin bu anlattıklarınızı yaptım sadece eksik olan dosyaların Tablete yüklenmiş olmamasıdır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba bahsettiğiniz konu biraz farklı sanırım, siz öncelikle tabletin kendi yazılımını yüklemeniz/yükletmeniz gerekebilir.

      Sil
Yorum Gönder
Daha yeni Daha eski